Інстасушка по-харківськи

11828673_10207308859744011_6266578987201987018_n

Дуже люблю види з висоти пташиного польоту. Коли потрапляю в якесь нове місто, намагаюся обов’язково вилізти на його найвищу точку, щоб оглянути все як слід. Харкову якось не дуже пощастило в цьому відношенні, у нас немає ні високих ратуш, ні оглядових майданчиків. Все, що доступно любителям “подивитися з висока” – це дахи висоток. Тому як тільки я побачила анонс із зазначенням місця проведення цього незвичайного заходу, мені звичайно ж захотілося його відвідати. Незважаючи на той факт, що я й гадки не мала, що таке інстасушка 🙂

Виявилося, що цей формат молодіжних тусовок з вивішуванням своєї “фотобілизни” з соцмереж на звичайних мотузках зародився не у нас. Вперше інстасушка була організована набагато північніше – у Санкт-Петербурзі. І так вона, мабуть, полюбилася публіці, що дуже швидко розлетілася в різні міста і країни. Сенс заходу полягає в тому, що потрібно принести кілька роздрукованих фото зі свого профілю в Instagramm, на звороті яких можна вказати свої контакти, побажання кому-небудь. Всі ці знімки розвішуються в місці проведення заходу на білизняних мотузках, з яких кожен бажаючий може взяти вподобане фото собі. Все це супроводжується музикою з діджейського пульту та різноманітними напоями.

Харківська інстасушка проходила в самому центрі міста на даху ТЦ Ave Plaza. Відразу зауважу, що організатори  щось не допрацювали, або не зовсім виразно анонсували правила заходу. Тому як більшість фотографій було знято з мотузок відвідувачами протягом першої півгодини, і тим, хто приходив пізніше, вже особливо нічого було розглядати на цій інстаграмній фотовиставці. Виглядало це, відверто кажучи, трохи дивно.

Складно однозначно відповісти на питання, що саме змушує людей роздруковувати знімки з соціальних мереж і вивішувати їх на загальний огляд за допомогою прищіпок: ностальгія за паперовими носіями, простий метод завести нові знайомства або доступний спосіб стати учасником сучасної фотовиставки. Ми живемо в такий цікавий час, що світ змінюється щодня, і з появою нових технологій змінюється поведінка людей, в тому числі і формати їх дозвілля. Інстасушка тому підтвердження.

P.S. До речі, з даху Ave Plaza не видно нічого, крім закутків навколо самого торгового центру 🙂

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *